plusSystem blog
Zastavte se na chvilku a pročtěte si zajímavé články z našeho blogu. Najdete zde jak rady pro práci se samotným plusSystemem a příklady z praxe, ale navíc i další obecné užitečné informace, aby pro Vás bylo vedení skladu a firmy celkově jednodušší. Navíc i my si musíme občas od všech těch automatizací a programování odpočinout a psaní článků je tak pro nás nejen způsob jak vám předat užitečné informace, ale i relaxace.
Chcete spokojené zákazníky? Dobře nastavený objednávkový informační servis je jedním ze základních kamenů úspěšného obchodu. Jak udělat ze zákazníka jednorázového, zákazníka který se vrací? I na tuto otázku se dozvíte odpověď v našem článku.
Automatizace zasílání upomínek z Pohody je jedno ze základních pravidel, které lze v plusNotify nastavit. Přesto se na něj často zapomíná. Pojďte se s námi podívat podrobněji jak to celé funguje a jak Vám automatizace upomínání faktur po splatnosti může šetřit čas.
O naší propracované aplikaci pro mobilní terminály plusMobile jsme toho napsali a napovídali už hodně. Jedná se o rozsáhlou aplikaci s milionem funkcí a chápeme, že začít s terminálem pracovat, anebo zaškolit zaměstnance ve skladu může být problematické.
Práce s přiloženými dokumenty v Pohodě je, slušně řečeno, neohrabaná. Pokud máme u jednoho dokladu přiložených více dokumentů, tak najít ten konkrétní není nic jednoduchého. Pohoda nemá žádný rozumný zobrazovač přiložených dokumentů. Jde to ale vyřešit, o tom, jak se dočtete v našem článku.
V rámci plusSystemu a jeho instalace je pro nás nezbytné mít dostatečná práva jak pro samotnou instalaci, tak pro konfiguraci systému pro jeho správné fungování. Jak je to s bezpečností při instalaci na dálku se dočtete v tomto článku.
O všemožných automatizacích při expedování, vychystávání a vyhodnocování objednávek už jsme si psali v několika článcích na našem blogu. Je proto nejvyšší čas se podívat i na naprosto zásadní věc, bez které by nám byly všechny ty následné automatizace k ničemu - na zajištění dostatečně a hlavně efektivně zásobovaného skladu.
Obsah
Aplikace v praxi
Netradiční využití plusDisplay Řešení SERVISU v Pohodě Automatická výměna dat Reklamní panel na prodejně Hlídání provozních stavů Vyhodnocování objednávek 5 reportů, které musíte mít Automatická aktualizace zásob 4 využití infodispleje v praxi Archivace dokumentů v Pohodě Objednávkový informační servis Automatické upomínky v Pohodě
Automatizace práce v Pohodě
Souhrnná a periodická fakturace 5 rad, jak začít s plusMobile Přiložené dokumenty a Pohoda Vzdálená instalace a bezpečnost Zásobený sklad je základ Zapomeňte na papír! Tiskneme štítky Importy v Pohodě 5 důvodů proč automatizovat Automatické notifikace v Pohodě 05 – musíme se zásobit 04 – expedicí to nekončí 03 – jdeme chystat zboží 02 – od přípravy až k odeslání 01 – Máme novou objednávku!