Ježíškova dílna
Dostala se k nám alarmující zpráva. Vánoce jsou v ohrožení! Naštěstí je tu plusSystem, který je vždy připraven pomoci. Jak to celé dopadlo a jestli se nám podařilo do zmatku zanést řád se dočtete v našem Vánočním článku. Už slyšíte z dálky rolničky?

Přišel nám dopis že se letos v Ježíškově dílně něco pokazilo. Ježíškovi andělští pomocníci na ranní směně pomotali všechny balíčky a nikdo teď pořádně neví komu který dárek patří a kam má být doručen.

A dost! řekl Ježíšek a obrátil se na nás s prosbou o pomoc. My ho v tom samozřejmě nenecháme! Podaří se nám letos zachránit Vánoce?

Společně to rozmotáme

Když jsme dorazili na místo (které Vám samozřejmě nemůžeme prozradit 🙂 ), musíme přiznat, že to byl opravdu velký zmatek. Hromady dárků ledabyle naházené do různě velkých hromádek, mezi tím zmateně pobíhají andělíčci, mávají ručičkama nad hlavama a nikdo pořádně neví co má dělat a jak problém vyřešit.

A to byla naše chvíle. Nejprve bylo potřeba všechny uklidnit: “přece nebude tak zle..” řekl Záva a už to stačilo k tomu, aby zmatené pobíhání ustalo. Pojďme se dát do práce. Máte Pohodu? No teď zrovna moc ne, odvětil s úsměvem Ježíšek, ale jinak ano, máme dokonce E1.


První podmínku si tedy můžeme odškrtnout. Jakmile se tahle informace donesla ke Kubovi, dal se do práce a zahájil práce na nasazení plusSystemu na Ježíškův server s Pohodou.

A už to frčí

Mezi tím bylo potřeba dát do pořádku chaos v hromadách dárků. Ty zabalené se bohužel musí rozbalit, jinak nezjistíme co v nich je. Naštěstí to šlo až překvapivě rychle. Teď musíme přiřadit správné dárky ke správným adresám.

V tomhle má Ježíšek pořádek a všechny prosby o dárky od dětí má v Pohodě zadané jako přijaté objednávky.

To je přesně to co plusRouter potřebuje k tomu, aby začal jednotlivé objednávky vyhodnocovat a postupně tisknout na tiskárny u naší obří hromady dárků, kde na ně už netrpělivě čekají pomocníci vyzbrojení datovými terminály s aplikací plusMobile. Jednu objednávku za druhou si berou a postupně mění obří neforemnou hromadu dárků na srovnané hromádky roztříděné podle míst na která patří. No co Vám budeme vyprávět, učiněný koncert.

Hurá do světa

První problém je vyřešen, konečně víme, co kam patří. Je na čase dárky naložit, ať je vše nachystáno na den D a můžou se dárky roznést. A protože jedna kontrola navíc rozhodně nemůže nic zkazit a potřebujeme mít jistotou, že všechny dárky skutečně poputují tam kam mají, při nakládání každý dárek pomocníci ověří terminálem s aplikací plusParcel. Vše je naloženo a připraveno. Máme 100% jistotou, že každý dárek najde svého správného majitele.

Uf, Vánoce jsou zachráněné a ani to nebolelo. Stačí pár šikovných nástrojů, a to co se z počátku zdálo jako neřešitelný zmatek se podařilo dát rychle dohromady.

A nám už nezbývá nic jiného, než Vám popřát šťastné a veselé Vánoce a po Novém roce půjdeme společně v plné síle opět do boje, za ulehčení Vaší práce s Pohodou.

Připadáte si letos trochu jako náš Ježíšek? I Vám dokážeme pomoci. Ozvěte se nám a společně vymyslíme vhodné řešení i pro Vás.

Obsah

O systému

plusSystem je komplexní sada aplikací a nástrojů k Pohodě, mající za cíl urychlit, zjednodušit a zpřesnit provádění běžných operací. Těchto nástrojů a aplikací je celá řada, lze je přibližně rozdělit do čtyř skupin podle zaměření, kam jsou určeny.

První skupinou jsou Obecné nástroje, které využije prakticky každý, kdo v Pohodě alespoň fakturuje – rozesílání informací pomocí SMS a emailů – upomínky faktur po splatnosti, informace o stavu zpracování objednávky, automatický export , druhá skupina je určena do skladu, to znamená na veškeré operace spojené s příjmem a výdejem zboží a vyřizováním objednávek. Třetí skupinou jsou výrobní procesy, od plánování výroby po značení výrobků a poslední skupinou jsou aplikace usnadňující práci účetním firmám a její vykazování.

Hlavní součástí druhé skupiny pro Sklad a objednávky je aplikace pro práci s čárovými kódy – mobilní terminály do skladu, pevné expediční terminály, tisk štítků na přijímané zboží i označování zboží při expedici podle požadavků zákazníků. Také sem patří řešení pro hromadnou fakturaci objednávek skladem, konsolidaci objednávek a různé automatizační nástroje.

Ti, pro které je důležitá Výroba a potřebují využít Pohodu k evidenci surovin, polotovarů i finálních výrobků poté využijí nástroje pro generování šarží při příjmu surovin (sledovatelnost), plánování výroby z hlediska nákladovosti, rozpad výroby na jednotlivá pracoviště a značení hotových výrobků včetně generování ev. čísel (výrobních čísel / šarží) a automatického tisku protokolu i dokumentace k výrobku.

Poslední skupinou našich produktů jsou Účetní firmy, které používají Pohodu a potřebují zjednodušit příjem dat ze software, který používají jejich klienti a také potřebují svým klientům vykazovat poskytnuté služby v přehledné formě tak, aby na jejich základě bylo možné provést fakturaci či alespoň stanovit výši paušálu odpovídající skutečnému rozsahu.