Zapomeňte na papír!
Zamyšlení nad tím, jestli je možné papír nahradit něčím, co dokáže informace průběžně aktualizovat. Přečtěte si o alternativní možnosti zobrazování informací na obrazovkách a displejích a jako bonus si projděte konkrétní příklady z reálných provozů, kde řešení pro displeje funguje nejen jako zobrazovač, ale i jako řešení umožňující vnější interakci.

Nebojte, bulvární nadpis dnešního článku je myšlen s nadsázkou. I když opravdu dnes bude řeč o částečném nahrazení informací na papíře digitální formou. Ale obíhat sklad a kanceláře a všechen papír vyhodit do modrého kontejneru by bylo předčasné, přečtěte si nejdříve o čem bude vlastně dneska řeč.

 

Vždy aktuální informace 

Papír se jako nosič informací používá už dlouhá staletí, nicméně má jednu zásadní nevýhodu – nejde průběžně aktualizovat. A mít aktuální informace je ve spoustě případů naprosto zásadní. Ať už jde o nějaké plánování, zobrazování stavů, reklamních sliderů a dalších důležitých informací.

 

Zobrazujeme informace z Pohody

Konečně se dostáváme k hlavnímu tématu článku. Pro zobrazování informací ve spojení s ES Pohoda je našimi zákazníky využívána aplikace plusDisplay. Aplikace původně vznikla jako odpověď na otázku: “jde nějak z Pohody zobrazovat stavy objednávek na velké obrazovce a průběžně aktualizovat?”. A jako každá naše aplikace je i plusDisplay od začátku vymýšlený jako univerzální. Co to znamená? 

 

Tak v první řadě to, že zobrazování informací má prakticky neomezené možnosti. Díky snadno definovatelným filtrům tak dokáže aplikace z Pohody “vytáhnout” jakákoli data, zpracovat je a následně zobrazovat na obrazovce. Formát v jakém se data budou zobrazovat lze opět nastavit HTML šablonou a díky tomu mohou být informace nejen pasivně zobrazovány, ale s využitím dotykových obrazovek lze v informacích i jednoduše hledat nebo filtrovat. 

 

Několik příkladů z praxe

Teorie je hezká věc, ale pojďme si uvést několik případů z praxe, které jsou nasazeny a fungují každý den u našich zákazníků.

 

příklad 1. – zobrazování reklamy a marketingových informací k produktům

Asi nejběžnější zástupce pasivního využití plusDisplay. Slouží jako pohyblivý poutač např. na prodejně a zobrazuje akční nebo zlevněné zboží na obrazovku. Vy jako uživatel pouze v Pohodě označíte zaškrtnutím příznaku u produktu u kterého chcete aby se na obrazovce zobrazoval, a aplikace sama použije příslušný popis, obrázek, cenu, štítky atd.

Výsledkem je digitální katalog akčního zboží, které se v pravidelném časovém intervalu obnovuje a zákazníkům na prodejně šikovně doporučuje zvýhodněné zboží.

 

 

 

příklad 2. – seznam s možností filtrování

Malinko pokročilejší využití aplikace spočívá v možnosti filtrovat v zobrazených informacích. Takováto funkce najde své využití např. ve skladech, kdy si skladníci mohou nad zobrazenými informacemi k objednávkám odfiltrovat jedním kliknutím relevantní data. Mají tak okamžitě přehled co je ještě čeká a na co se mají zaměřit.

 

 

příklad 3. – reklamní slider s možností vyhledávání a zobrazení ceníku

Třetí příklad patří do kategorie těch složitějších. Funguje jako zákaznický dotykový panel, kdy v běžném stavu na panelu rotují reklamní slidery a zákazník má možnost přímo vyhledat zboží které ho zajímá.

Vyhledávání zobrazí všechny nalezené produkty a zobrazí je v přehledném ceníku, v ceníku je možné dále vyhledávat. Pokud zákazník od panelu odejde po nastaveném časovém intervalu se začnou opět zobrazovat reklamní slidery.

 

 

Tím to ale nekončí

Na příkladech výše jsme si ukázali, že variabilita aplikace je její hlavní devizou. V aplikaci jde nastavit celá řada scénářů a zobrazovat informace v prakticky neomezené míře. Pokud tedy přesně víte co a jak potřebujete zobrazovat, jsme si jisti že v aplikaci plusDisplay to nastavit půjde.

Do značné míry lze díky možnostem aplikace nahradit i BI pro Pohodu a zobrazovat grafy, statistiky nebo seznamy v reálném čase a pomocí dotykové obrazovky nebo myši a klávesnice v datech vyhledávat, přepínat je a ovládat co má být zrovna zobrazeno.


 

Potřebujete nějaká data zobrazovat na obrazovkách ve skladu, na prodejně nebo v kanceláři? Kontaktujte nás a vyzkoušejte bezplatně aplikaci plusDisplay po dobu 14ti dnů.

Obsah

O systému

plusSystem je komplexní sada aplikací a nástrojů k Pohodě, mající za cíl urychlit, zjednodušit a zpřesnit provádění běžných operací. Těchto nástrojů a aplikací je celá řada, lze je přibližně rozdělit do čtyř skupin podle zaměření, kam jsou určeny.

První skupinou jsou Obecné nástroje, které využije prakticky každý, kdo v Pohodě alespoň fakturuje – rozesílání informací pomocí SMS a emailů – upomínky faktur po splatnosti, informace o stavu zpracování objednávky, automatický export , druhá skupina je určena do skladu, to znamená na veškeré operace spojené s příjmem a výdejem zboží a vyřizováním objednávek. Třetí skupinou jsou výrobní procesy, od plánování výroby po značení výrobků a poslední skupinou jsou aplikace usnadňující práci účetním firmám a její vykazování.

Hlavní součástí druhé skupiny pro Sklad a objednávky je aplikace pro práci s čárovými kódy – mobilní terminály do skladu, pevné expediční terminály, tisk štítků na přijímané zboží i označování zboží při expedici podle požadavků zákazníků. Také sem patří řešení pro hromadnou fakturaci objednávek skladem, konsolidaci objednávek a různé automatizační nástroje.

Ti, pro které je důležitá Výroba a potřebují využít Pohodu k evidenci surovin, polotovarů i finálních výrobků poté využijí nástroje pro generování šarží při příjmu surovin (sledovatelnost), plánování výroby z hlediska nákladovosti, rozpad výroby na jednotlivá pracoviště a značení hotových výrobků včetně generování ev. čísel (výrobních čísel / šarží) a automatického tisku protokolu i dokumentace k výrobku.

Poslední skupinou našich produktů jsou Účetní firmy, které používají Pohodu a potřebují zjednodušit příjem dat ze software, který používají jejich klienti a také potřebují svým klientům vykazovat poskytnuté služby v přehledné formě tak, aby na jejich základě bylo možné provést fakturaci či alespoň stanovit výši paušálu odpovídající skutečnému rozsahu.