Už jste někdy komunikovali s robotem? Určitě ano a možná o tom ani nevíte. V dnešní době je kladen velký důraz na všemožné automatizace a ani notifikacím se tento trend nevyhnul. Ono je to logické, výběrem správného nástroje pro automatizaci notifikací ušetříte neskutečné množství času a peněz. Není nic jednoduššího než přenechat triviální práci strojům.
O krok před konkurencí
Jak jsme již naznačili v úvodu, v dnešním článku se budeme věnovat notifikačnímu nástroji plusNotify. Tato aplikace slouží k automatickému rozesílání emailových a sms notifikací dle nastavených parametrů a filtrů a to včetně příloh, pokud jsou potřeba.
Funkčnost aplikace je postavená na pravidlovém principu. Ač se to možná nezdá, je to obrovská výhoda. V aplikaci tak máte možnost si vytvořit nekonečné množství na sobě nezávislých pravidel pro jednotlivé notifikace (sms/email) a pokrýt si tak kompletně veškeré potřeby jak interní, tak externí komunikace.
Technické okénko:
Aplikace je nainstalovaná na serveru/PC s Pohodou a podle nastavení plánovače úloh spouští jednotlivá nastavená pravidla. Vše probíhá na pozadí automaticky bez nutnosti zásahu uživatele.
Konfigurační rozhraní aplikace je potřeba pouze pro definování jednotlivých notifikačních pravidel a úpravy nastavení.
Využití v praxi
Pro lepší představu si zde popíšeme dva vzorové případy využití plusNotify, jeden pro externí notifikaci zákazníkům a druhý pro interní vnitrofiremní notifikaci.
příklad první – odesílání zálohových faktur zákazníkům
Klasická situace, kterou musí řešit nejen každý eshop, ale i všichni ostatní co něco prodávají. Pokud nevyužíváte automatizace tak je postup většinou velice podobný: vytvořit zálohovou fakturu – vyexportovat – přiložit do emailu – odeslat. V momentě, kdy tento postup budete opakovat každý den třeba desetkrát, tak Vás to přestane hodně rychle bavit. Nehledě na to, že každý úkon provedený ručně, je potenciálním zdrojem chyb.
Pomocí plusNotify je řešení jednoduché. Pravidlo pro odesílání zálohových faktur je nastaveno tak, aby v pravidelném intervalu kontrolovalo přijaté objednávky a pokud narazí na takovou, která má nově vzniklou zálohovou fakturu, automaticky ji vygeneruje do PDF (je definováno jakou tiskovou sestavu v Pohodě má použít) a přiloží jí jako přílohu ke zprávě.
Zároveň je v pravidle nastavený text emailu, který má být v notifikaci obsažen a jelikož z objednávky zná i emailovou adresu zákazníka, rovnou tuto zprávu odešle. Do událostí příslušného dokladu v Pohodě navíc zapíše, kdy a na jakou adresu zprávu se zálohovou fakturou odeslal. Celý proces odeslání zálohových faktur proběhne bez prodlení a bez lidského zásahu.
příklad druhý – přehled prodejů obchodních zástupců
Využití notifikací sahá ale ještě dál. Nemusíte se omezovat pouze na notifikace směrem k zákazníkům. Notifikační nástroj lze využít i na užitečné interní zprávy. Jako příklad si uvedeme pravidelné odesílání prodejních statistik obchodním zástupcům.
Každý obchodní zástupce má na starost svojí síť zákazníků. Z Pohody je aplikace schopná vyčíst přesně údaje o odběrech každého zákazníka z obchodní sítě. Tyto informace tedy dokáže snadno z Pohody využít k sestavení emailové notifikace pro každého obchodního zástupce se seznamem jemu přidělených zákazníků a jejich nákupních tendencí.
Přehledně tak každý den/týden/měsíc dostane do své emailové schránky seznam zákazníků seřazený podle toho, jestli jejich odběr oproti minulému období klesá nebo stoupá a o kolik. Obchodní zástupce tak okamžitě ví, na které klesající zákazníky se má zaměřit.
Interních notifikací může být celá řada (manažerské statistiky, vnitrofiremní upomínání, zasílání výplatních listů). Fantazii se meze nekladou.
Vzhled emailových zpráv závisí čistě na Vaší kreativitě. Emailové zprávy mohou být kompletně nastylovány pomocí HTML kódu. Chcete svým zákazníkům odesílat skutečně reprezentativní, krásné a zapamatovatelné zprávy? Není problém.
Jak je z dnešního článku patrné, využití plusNotify je prakticky neomezené. Jestli Vás v současné době zdržuje nějaké opakované ruční odesílání emailových nebo sms zpráv kontaktujte nás.
Plně funkční aplikaci plusNotify si můžete vyzkoušet zcela nezávazně a bez smluv po dobu 14ti dnů. Jsme si jistí, že po tom co odhalíte na vlastní kůži jak aplikace funguje, si ji určitě necháte 🙂
Chcete aplikaci nezávazně vyzkoušet? Ozvěte se nám a společně vymyslíme vhodné řešení i pro Vás.
Obsah
O systému
plusSystem je komplexní sada aplikací a nástrojů k Pohodě, mající za cíl urychlit, zjednodušit a zpřesnit provádění běžných operací. Těchto nástrojů a aplikací je celá řada, lze je přibližně rozdělit do čtyř skupin podle zaměření, kam jsou určeny.
První skupinou jsou Obecné nástroje, které využije prakticky každý, kdo v Pohodě alespoň fakturuje – rozesílání informací pomocí SMS a emailů – upomínky faktur po splatnosti, informace o stavu zpracování objednávky, automatický export , druhá skupina je určena do skladu, to znamená na veškeré operace spojené s příjmem a výdejem zboží a vyřizováním objednávek. Třetí skupinou jsou výrobní procesy, od plánování výroby po značení výrobků a poslední skupinou jsou aplikace usnadňující práci účetním firmám a její vykazování.
Hlavní součástí druhé skupiny pro Sklad a objednávky je aplikace pro práci s čárovými kódy – mobilní terminály do skladu, pevné expediční terminály, tisk štítků na přijímané zboží i označování zboží při expedici podle požadavků zákazníků. Také sem patří řešení pro hromadnou fakturaci objednávek skladem, konsolidaci objednávek a různé automatizační nástroje.
Ti, pro které je důležitá Výroba a potřebují využít Pohodu k evidenci surovin, polotovarů i finálních výrobků poté využijí nástroje pro generování šarží při příjmu surovin (sledovatelnost), plánování výroby z hlediska nákladovosti, rozpad výroby na jednotlivá pracoviště a značení hotových výrobků včetně generování ev. čísel (výrobních čísel / šarží) a automatického tisku protokolu i dokumentace k výrobku.
Poslední skupinou našich produktů jsou Účetní firmy, které používají Pohodu a potřebují zjednodušit příjem dat ze software, který používají jejich klienti a také potřebují svým klientům vykazovat poskytnuté služby v přehledné formě tak, aby na jejich základě bylo možné provést fakturaci či alespoň stanovit výši paušálu odpovídající skutečnému rozsahu.