plusSystem blog
Zastavte se na chvilku a pročtěte si zajímavé články z našeho blogu. Najdete zde jak rady pro práci se samotným plusSystemem a příklady z praxe, ale navíc i další obecné užitečné informace, aby pro Vás bylo vedení skladu a firmy celkově jednodušší. Navíc i my si musíme občas od všech těch automatizací a programování odpočinout a psaní článků je tak pro nás nejen způsob jak vám předat užitečné informace, ale i relaxace.
Automatické vyhodnocování a zpracování objednávek se postupem času stane tématem pro každou úspěšnou prodejní firmu. Ruční zpracování objednávek je pomalejší a vznikají při něm často chyby. Díky automatizačním pravidlům může být práce s objednávkami rychlá a bezchybná.
Projděte si 5 příkladů interních reportů z praxe, které Vám pomůžou mít celkový přehled nad chodem firmy a umožní Vám rychle reagovat na změny.
Aktualizace zásob je důležitou součástí práce každého, kdo se stará o sklad. Udržovat zásoby na skladě a informace o nich aktuální je nejen nutnost, ale aktuální informace Vám poskytují navíc i nemalou konkurenční výhodu. Jak lze práci se zásobami automatizovat v Pohodě, se dočtete v našem článku.
Interaktivní informační panely slouží k prezentaci aktuálních informací. Ve skladech jsou aktuální informace pro personál naprosto zásadní. 4 příklady řešení s Pohodou uvádíme v našem článku.
Přečtěte si, k čemu se v praxi využívá aplikace plusAttach. Díky automatické archivaci papírových dokumentů budete mít všechny doklady vždy po ruce.
Chcete spokojené zákazníky? Dobře nastavený objednávkový informační servis je jedním ze základních kamenů úspěšného obchodu. Jak udělat ze zákazníka jednorázového, zákazníka který se vrací? I na tuto otázku se dozvíte odpověď v našem článku.
Obsah
Aplikace v praxi
Netradiční využití plusDisplay Řešení SERVISU v Pohodě Automatická výměna dat Reklamní panel na prodejně Hlídání provozních stavů Vyhodnocování objednávek 5 reportů, které musíte mít Automatická aktualizace zásob 4 využití infodispleje v praxi Archivace dokumentů v Pohodě Objednávkový informační servis Automatické upomínky v Pohodě
Automatizace práce v Pohodě
Souhrnná a periodická fakturace 5 rad, jak začít s plusMobile Přiložené dokumenty a Pohoda Vzdálená instalace a bezpečnost Zásobený sklad je základ Zapomeňte na papír! Tiskneme štítky Importy v Pohodě 5 důvodů proč automatizovat Automatické notifikace v Pohodě 05 – musíme se zásobit 04 – expedicí to nekončí 03 – jdeme chystat zboží 02 – od přípravy až k odeslání 01 – Máme novou objednávku!