plusSystem blog
Zastavte se na chvilku a pročtěte si zajímavé články z našeho blogu. Najdete zde jak rady pro práci se samotným plusSystemem a příklady z praxe, ale navíc i další obecné užitečné informace, aby pro Vás bylo vedení skladu a firmy celkově jednodušší. Navíc i my si musíme občas od všech těch automatizací a programování odpočinout a psaní článků je tak pro nás nejen způsob jak vám předat užitečné informace, ale i relaxace.
Pokračování našeho seriálu o automatizacích, tentokrát nakousneme téma oblíbeného trojlístku činností každého eshopu při odbavování objednávek: příprava zboží - fakturace - expedice Ulehčete si práci při vyskladňování zboží z objednávek!
Připravili jsme pro Vás sérii článků o tom, jak si ulehčit práci napříč firemními procesy díky automatizačním aplikacím z rodiny programů plusSystem. Pohodlně se usaďte a jdeme na to! část první - automatické přijetí objednávky
Obsah
Aplikace v praxi
Netradiční využití plusMobile Netradiční využití plusDisplay Řešení SERVISU v Pohodě Automatická výměna dat Reklamní panel na prodejně Hlídání provozních stavů Vyhodnocování objednávek 5 reportů, které musíte mít Automatická aktualizace zásob 4 využití infodispleje v praxi Archivace dokumentů v Pohodě Objednávkový informační servis Automatické upomínky v Pohodě
Automatizace práce v Pohodě
Automatická fakturace v Pohodě 5 rad, jak začít s plusMobile Přiložené dokumenty a Pohoda Vzdálená instalace a bezpečnost Zásobený sklad je základ Zapomeňte na papír! Tiskneme štítky Importy v Pohodě 5 důvodů proč automatizovat Automatické notifikace v Pohodě 05 – musíme se zásobit 04 – expedicí to nekončí 03 – jdeme chystat zboží 02 – od přípravy až k odeslání 01 – Máme novou objednávku!