plusSystem blog
 Zastavte se na chvilku a pročtěte si zajímavé články z našeho blogu. Najdete zde jak rady pro práci se samotným plusSystemem a příklady z praxe, ale navíc i další obecné užitečné informace, aby pro Vás bylo vedení skladu a firmy celkově jednodušší. Navíc i my si musíme občas od všech těch automatizací a programování odpočinout a psaní článků je tak pro nás nejen způsob jak vám předat užitečné informace, ale i relaxace.
Pokračování našeho seriálu o automatizacích, tentokrát nakousneme téma oblíbeného trojlístku činností každého eshopu při odbavování objednávek: příprava zboží - fakturace - expedice Ulehčete si práci při vyskladňování zboží z objednávek!
Připravili jsme pro Vás sérii článků o tom, jak si ulehčit práci napříč firemními procesy díky automatizačním aplikacím z rodiny programů plusSystem. Pohodlně se usaďte a jdeme na to! část první - automatické přijetí objednávky
Obsah
Aplikace v praxi
  Netradiční využití plusMobile   Netradiční využití plusDisplay   Řešení SERVISU v Pohodě   Automatická výměna dat   Reklamní panel na prodejně   Hlídání provozních stavů   Vyhodnocování objednávek   5 reportů, které musíte mít   Automatická aktualizace zásob   4 využití infodispleje v praxi   Archivace dokumentů v Pohodě   Objednávkový informační servis   Automatické upomínky v Pohodě 
Automatizace práce v Pohodě
  Automatická fakturace v Pohodě   5 rad, jak začít s plusMobile   Přiložené dokumenty a Pohoda   Vzdálená instalace a bezpečnost   Zásobený sklad je základ   Zapomeňte na papír!   Tiskneme štítky   Importy v Pohodě   5 důvodů proč automatizovat   Automatické notifikace v Pohodě   05 – musíme se zásobit   04 – expedicí to nekončí   03 – jdeme chystat zboží   02 – od přípravy až k odeslání   01 – Máme novou objednávku! 




