Snadná automatizace

plusSystem je komplexní sada aplikací a nástrojů k Pohodě, mající za cíl urychlit, zjednodušit a zpřesnit provádění běžných operací. Těchto nástrojů a aplikací je celá řada, lze je rozdělit do skupin podle toho, s jakým konkrétním problémem Vám mají pomoci.

Mobilní terminály a expedice
plusMobile

Mobilní i pevné terminály do skladu

plusMobile je moderní online řešení pro mobilní terminály či tablety pro práci ve skladu. Pomocí plusMobile můžete provádět veškeré skladové operace - od příjmu zboží, přes evidenci skladových pozic po pickování a expedici. Samozřejmostí jsou i inventury, převody a další užitečné funkce.
plusExpedice

Expedice pro rozvoz i zasílání

plusExpedice řeší expedici a štítkování zboží (vykrývání objednávek) při přímém rozvozu (zásobování) i běžné expedici zásilkovými obchody. Je optimalizována pro práci na dotykové obrazovce a pro rychlou práci s objednávkami a čárovými kódy. Umožňuje i propojení s třídící linkou s automatickými dopravníky.
plusParcel

Expedice zásilek bez zbytečných chyb

plusParcel je aplikace pro OS Android, určená pro zefektivnění odbavování a odesílání balíků pomocí přepravních služeb. Díky chytrým funkcím dokáže zabránit záměnám při expedici a tak i zbytečnému prodlení při doručování zásilek zákazníkům.
novinka
plusPickUp

Generování pick-up listů

Aplikace plusPickUp slouží k optimalizaci přípravy objednávek při expedici. Umožňuje automatické generování pick-up listů nad jednou či souhrnně více objednávkami dle nastavených pravidel a řazení např. dle umístění, hmotnosti apod. Pickování i následné rozdělování hromadně svezených položek na jednotlivé objednávky probíhá pomocí mobilních terminálů plusMobile.

Co je nového?

plusMobile - changelog


8.5.6 (24.1.2024) - SERVIS 2023
- verze Android 1.9.8
- oprava - AND - Chyba při zpracování požadavku při kontrole faktury


plusRouter - changelog


2.6.7 (15.5.2023)
- oprava - oprava uplatňování zálohovky do výše výsledné faktury - chyby v zaokrouhlení


plusNotify - changelog


2.9.2 (7.7.2023)
- nová funkce - možnost vlastní TMP složky (potřeba v kombinaci mServeru a spouštění ze sítě)


plusLabelUni - changelog


1.6.9 (31.01.2024)
- aktualizován generátor sestav na nejnovější verzi



plusEtiquette - changelog


2.7.2 (22.1.2024)
- oprava - zobrazení popisků cen s DPH a bez DPH
- úprava - možnost nastavení sazeb DPH v uživatelském rozhraní


plusABC - changelog


1.6.2 (24.01.2023)
- úprava uzamykání transakcí



plusAttach - changelog


1.3.2 (17.01.2024)
- možnost vložit více čísel dokladu oddělených čárkou ve vlastním poli k hledání


plusDisplay - changelog


1.1.2 (3.10.2021)
- možnost nastavení Akcí - spouštění externích aplikací či vykonávání dotazů pomocí tlačítek na displeji
- ochrana proti náhodnému smazání úloh apod.


plusImport2Pohoda - changelog


1.7.6 (22.09.2023)
- Drobné úpravy, doplnění polí, nastavení


plusImportUni - changelog


1.8.0 (12.01.2024)
- Oprava - Oprava chyby u pole Sazba DPH v procentech
- Drobné úpravy, nastavení
- Rozšíření - Přidána možnost definovat vlastní hodnoty do vzorů (XML, CSV a Excel)
- Rozšíření - Před zpracováním jednotlivých zásob lze provést SQL dotaz jehož hodnota lze následně využít v jednotlivých polích zásoby (SQL proměnné)
- Rozčíření - Přidána možnost definovat vlastní poznámku u každého pravidla


plusOrders - changelog


1.2.8 (12.02.2020)
- Oprava - Opravena chyba zobrazování přijatých objednávek u objednávek s opakujícími se stejnými položkami


plusReport - changelog


1.2.5 (24.01.2023)
- Oprava - Opraveno spouštění akcí i po neuspěšném odeslání emailu. Akce se nyní spouštějí pouze po úspěšném spouštění jednotlivých emailů.
- Nová funkce - Umožněno zpracovávat emaily z Office 365 pomocí OAuth
- Nová funkce - Rozděleno nastavení pro příjem a pro odesílání emailů
!! POZOR !! - Nová funkce - V záložce Pravidla pro doklady je možné kombinovat zadání textové hodnoty a hodnoty ze souboru - hodnoty ze souboru MUSÍ být vymezeny znakem #. Například #C3#


plusReklamace - changelog


1.2.3 (26.05.2022)
- Nová funkce - !! POZOR !! Kompletně přepracována funkčnost. Nutné opětovné nastavení řad, tiskových sestav a tiskáren.
- Nová funkce - Možnost vydávat jiné zboží místo vráceného. Pokud není skladem, vytváří se přijaté objednávky.
- Nová funkce - Přidána podpora MOSS. Pokud původní doklad je v režimu OSS, opravný daňový doklad, dobropis a přijatá objednávka vznikne v režimu OSS také.
- Nová funkce - Přidána možnost vyplnit středisko a činnost u vznikajících dokladů
- Nová funkce - Při více profilech lze při spuštění zorazit dotaz na výběr aktuálního profilu
- Nová funkce - Přidána "Akce po" - lze spustit dotaz nebo aplikaci po vytvoření jednotlivých dokladů
- Nová funkce - Lze nastavit tisk původního dokladu při vyřizování reklamace
- Rozšíření - Přidáno rozdělení tisku na tuzemské a zahraniční doklady


plusSkladem - changelog


1.3.8 (27.11.2023)
- Rozšíření - U každého štítku lze nastavit volitelný parametr typu Ano/Ne, který se zaškrtne v případě, dojde ke změně daného štítku u objednávky


plusServis - changelog


1.5.8 (31.01.2024)
- oprava chybného ukládání částek a DPH