Snadná automatizace

plusSystem je komplexní sada aplikací a nástrojů k Pohodě, mající za cíl urychlit, zjednodušit a zpřesnit provádění běžných operací. Těchto nástrojů a aplikací je celá řada, lze je rozdělit do skupin podle toho, s jakým konkrétním problémem Vám mají pomoci.

Mobilní terminály a expedice
plusMobile

Mobilní i pevné terminály do skladu

plusMobile je moderní online řešení pro mobilní terminály či tablety pro práci ve skladu. Pomocí plusMobile můžete provádět veškeré skladové operace - od příjmu zboží, přes evidenci skladových pozic po pickování a expedici. Samozřejmostí jsou i inventury, převody a další užitečné funkce.
plusExpedice

Expedice pro rozvoz i zasílání

plusExpedice řeší expedici a štítkování zboží (vykrývání objednávek) při přímém rozvozu (zásobování) i běžné expedici zásilkovými obchody. Je optimalizována pro práci na dotykové obrazovce a pro rychlou práci s objednávkami a čárovými kódy. Umožňuje i propojení s třídící linkou s automatickými dopravníky.
plusParcel

Expedice zásilek bez zbytečných chyb

plusParcel je aplikace pro OS Android, určená pro zefektivnění odbavování a odesílání balíků pomocí přepravních služeb. Díky chytrým funkcím dokáže zabránit záměnám při expedici a tak i zbytečnému prodlení při doručování zásilek zákazníkům.
novinka
plusPickUp

Generování pick-up listů

Aplikace plusPickUp slouží k optimalizaci přípravy objednávek při expedici. Umožňuje automatické generování pick-up listů nad jednou či souhrnně více objednávkami dle nastavených pravidel a řazení např. dle umístění, hmotnosti apod. Pickování i následné rozdělování hromadně svezených položek na jednotlivé objednávky probíhá pomocí mobilních terminálů plusMobile.

Co je nového?

plusMobile - changelog


7.9.6 (21.12.2022) - SERVIS 2021
- verze Android 1.6.3
- oprava - AND - při nastavení více serverů a při nedostupnosti vybraného se lze prokliknout do nastavení
- úprava - AND - lze vyžadovat složitější PIN nebo NFC
- úprava - AND - mServer, pokud je nastaven, se použije i pro přihlášení uživatele


plusRouter - changelog


2.6.4 (20.12.2022)
- úprava - možnost definice DUZP dotazem u hromadné fakturace výdejek


plusNotify - changelog


2.8.8 (24.11.2022)
- nová funkce - funkce generování QR kódu do těla emailu


plusLabelUni - changelog


1.6.3 (16.06.2022)
- ukládání rozměrů okna do uživatelského profilu



plusEtiquette - changelog


2.6.4 (8.6.2021)
- oprava - při použití proměnných pro číslování etiket ve funkcích aplikace havarovala


plusABC - changelog


1.6.2 (24.01.2023)
- úprava uzamykání transakcí



plusAttach - changelog


1.2.8 (20.12.2022)
- implementace dokumentů agendy Personalistika


plusDisplay - changelog


1.1.0 (18.5.2021)
- změna ovladače pro čtení z databáze, upravena stabilita a vytěžování SQL serveru při četných dotazech


plusImport2Pohoda - changelog


1.7.1 (08.11.2022)
- Rozšíření - Přidána možnost rozhodnout, zda jednotlivé hodnoty v hlavičce či položkách zapsat do Pohody či nikoli.
- Rozšíření - Přidána podpora interních seznamů Pohody u volitelných parametrů (činnost, sklad, středisko, země)
- Rozšíření - Přidány některé chybějící parametry do vydaných objednávek
- Oprava - Opraveno fungování volitelných parametrů typu interní číselník Pohody (Sklad)
- Oprava - Opraveno přeposílání emailů, pokud není navázáno připojení na Pohodu (mserver)
- Oprava - Opraveno načítání čísla účtu ze souboru ISDOC


plusImportUni - changelog


1.7.6 (25.05.2022)
- Nová funkce - Přidána nová sekce "Cenové akce", ve kterých lze zapisovat nové nebo aktualizovat stávající zásoby do cenových akcí. Zobrazují se pouze aktuální cenové akce.


plusOrders - changelog


1.2.8 (12.02.2020)
- Oprava - Opravena chyba zobrazování přijatých objednávek u objednávek s opakujícími se stejnými položkami


plusReport - changelog


1.2.5 (24.01.2023)
- Oprava - Opraveno spouštění akcí i po neuspěšném odeslání emailu. Akce se nyní spouštějí pouze po úspěšném spouštění jednotlivých emailů.
- Nová funkce - Umožněno zpracovávat emaily z Office 365 pomocí OAuth
- Nová funkce - Rozděleno nastavení pro příjem a pro odesílání emailů
!! POZOR !! - Nová funkce - V záložce Pravidla pro doklady je možné kombinovat zadání textové hodnoty a hodnoty ze souboru - hodnoty ze souboru MUSÍ být vymezeny znakem #. Například #C3#


plusReklamace - changelog


1.2.3 (26.05.2022)
- Nová funkce - !! POZOR !! Kompletně přepracována funkčnost. Nutné opětovné nastavení řad, tiskových sestav a tiskáren.
- Nová funkce - Možnost vydávat jiné zboží místo vráceného. Pokud není skladem, vytváří se přijaté objednávky.
- Nová funkce - Přidána podpora MOSS. Pokud původní doklad je v režimu OSS, opravný daňový doklad, dobropis a přijatá objednávka vznikne v režimu OSS také.
- Nová funkce - Přidána možnost vyplnit středisko a činnost u vznikajících dokladů
- Nová funkce - Při více profilech lze při spuštění zorazit dotaz na výběr aktuálního profilu
- Nová funkce - Přidána "Akce po" - lze spustit dotaz nebo aplikaci po vytvoření jednotlivých dokladů
- Nová funkce - Lze nastavit tisk původního dokladu při vyřizování reklamace
- Rozšíření - Přidáno rozdělení tisku na tuzemské a zahraniční doklady


plusSkladem - changelog


1.3.1 (25.01.2021)
- Oprava - Opraven zápis do historie v případě nastavení více štítků najednou.


plusServis - changelog


1.5.3 (20.12.2022)
- oprava - limitování dlouhého čísla objednávky zákazníka ze zakázky při vystavení vyúčtovacího dokladu