Snadná automatizace

plusSystem je komplexní sada aplikací a nástrojů k Pohodě, mající za cíl urychlit, zjednodušit a zpřesnit provádění běžných operací. Těchto nástrojů a aplikací je celá řada, lze je rozdělit do skupin podle toho, s jakým konkrétním problémem Vám mají pomoci.

Automatizace operací
plusRouter

Automatické zpracování dokladů

Aplikace určená pro automatické zpracování dokladů v Pohodě na základě nastavených pravidel. Slouží třeba k automatické fakturaci objednávek, vystavování zálohových faktur a daňových dokladů k nim či  automatizaci převozů mezi sklady.
novinka
plusValidator

ověřování firem přes ARES a VIES

Aplikace plusValidator slouží k ověřování kontaktů z adresáře v databázích ARES, VIES a Finanční správy. Automaticky opravuje chybné údaje a označuje kontakty příznakem spolehlivý/nespolehlivý plátce nebo zapisuje příznak insolvence u kontaktů v insolvenčním rejstříku.
plusSkladem

Přehledné vyhodnocování objednávek

Aplikace plusSkladem Vám zásadně ulehčí práci s přijatými objednávkami. Pravidelně vyhodnocuje expedovatelnost objednávek a každé objednávce přiřadí jeden nebo více barevných štítků podle libovolně definovatelných filtrů.
plusSupplier

Vydané objednávky efektivně

Řešení plusSupplier slouží pro usnadnění vystavování vydaných objednávek k dodavatelům Umožňuje objednávky vystavovat automaticky dle nastavených pravidel či interaktivně vybírat dodavatele pro každou právě objednávanou zásobu.
plusOrders

Interaktivní třídění objednávek k vykrytí

plusOrders je interaktivní nástroj pro hromadnou práci s objednávkami a jejich další zpracování. Používá se nejčastěji pro přehledné zobrazení přijatých objednávek, vyhodnocení jejich skladovosti a třídění na plně či částečně expedovatelné a neexpedovatelné.

Co je nového?

plusMobile - changelog



plusRouter - changelog


2.6.3 (1.7.2022)
- úprava - podpora zaokrouhlování na pěticenty (SK)


plusNotify - changelog


2.8.7 (20.7.2022)
- úprava komunikace SMS Daktela


plusLabelUni - changelog


1.6.3 (16.06.2022)
- ukládání rozměrů okna do uživatelského profilu



plusEtiquette - changelog


2.6.4 (8.6.2021)
- oprava - při použití proměnných pro číslování etiket ve funkcích aplikace havarovala


plusABC - changelog


1.5.2 (17.08.2022)
- úprava čístící SQL úlohy - nyní se doplňují do číselných hodnot nuly na vypočítávaných skladech



plusAttach - changelog


1.2.7 (2.9.2022)
- načtení všech souborů ze složky při rozpoznání přes název


plusDisplay - changelog


1.1.0 (18.5.2021)
- změna ovladače pro čtení z databáze, upravena stabilita a vytěžování SQL serveru při četných dotazech


plusImport2Pohoda - changelog


1.7.0 (08.08.2022)
- Nová funkce - Přidána podpora Office 365 emailů
- Úprava - Přeposílání emailů bylo přesunuto ke každému pravidlu. Již není vše společné, ale každé pravidlo a každý sdílený zdroj má vlastní nastavení odesílání emailů.


plusImportUni - changelog


1.7.6 (25.05.2022)
- Nová funkce - Přidána nová sekce "Cenové akce", ve kterých lze zapisovat nové nebo aktualizovat stávající zásoby do cenových akcí. Zobrazují se pouze aktuální cenové akce.


plusOrders - changelog


1.2.8 (12.02.2020)
- Oprava - Opravena chyba zobrazování přijatých objednávek u objednávek s opakujícími se stejnými položkami


plusReport - changelog


1.2.3 (01.10.2020)
- Oprava - Oprava generování akce po odeslání emailů


plusReklamace - changelog


1.2.3 (26.05.2022)
- Nová funkce - !! POZOR !! Kompletně přepracována funkčnost. Nutné opětovné nastavení řad, tiskových sestav a tiskáren.
- Nová funkce - Možnost vydávat jiné zboží místo vráceného. Pokud není skladem, vytváří se přijaté objednávky.
- Nová funkce - Přidána podpora MOSS. Pokud původní doklad je v režimu OSS, opravný daňový doklad, dobropis a přijatá objednávka vznikne v režimu OSS také.
- Nová funkce - Přidána možnost vyplnit středisko a činnost u vznikajících dokladů
- Nová funkce - Při více profilech lze při spuštění zorazit dotaz na výběr aktuálního profilu
- Nová funkce - Přidána "Akce po" - lze spustit dotaz nebo aplikaci po vytvoření jednotlivých dokladů
- Nová funkce - Lze nastavit tisk původního dokladu při vyřizování reklamace
- Rozšíření - Přidáno rozdělení tisku na tuzemské a zahraniční doklady


plusSkladem - changelog


1.3.0 (25.08.2022)
- Rozšíření - Přidána možnost zahrnout nebo vypustit trvalé doklady. Standardně nastaveno na vypustit.


plusServis - changelog


1.5.0 (13.09.2022)
- změna určování stavu servisu jako uzavřený - nově je takto označen při přislušném stavu, nebo při zapnutí "Vyřízeno"
- při vyúčtování nejprve proběhne uzavření servisu a poté se vystaví doklad (aby nedocházelo k blokaci množství)
- odebrání zbytečného dotazovacího dialogu při vyúčtování