Snadná automatizace

plusSystem je komplexní sada aplikací a nástrojů k Pohodě, mající za cíl urychlit, zjednodušit a zpřesnit provádění běžných operací. Těchto nástrojů a aplikací je celá řada, lze je rozdělit do skupin podle toho, s jakým konkrétním problémem Vám mají pomoci.

Servis, půjčovna a majetek
plusServis

Kompletní správa servisních zakázek

Provozujete v rámci svého podnikání servis? Určitě chcete mít o jednotlivých servisních zakázkách přehled. Aplikace plusServis Vám umožní pohodlnou práci se servisními zakázkami od přijetí až po vyúčtování.
novinka
plusServisman

Mobilní aplikace pro techniky

Aplikace plusServisman je určená mobilním servisním technikům. Slouží především pro vkládání položek servisu do agendy Servis v Pohodě. Aplikace je určená pro OS Android a mobilní terminál.
novinka
plusMajetek

Rychlá inventura majetku

Spolehlivé řešení pro inventarizaci majetku v Pohodě. Aplikace je určená pro OS Android a má řadu rozšířených funkcí včetně možnosti pořizovat fotografie stavu inventarizovaných položek. Všechny potřebné údaje o jednotlivých položkách jsou tak dispozici přímo v Pohodě.
plusPůjčovna

Evidence a správa zápůjček

Aplikace plusPůjčovna je kompletním řešením evidence a správy zápůjček nad Pohodou. Umožňuje odbavení zápůjček od rezervace, přes zapůjčení, až po vyúčtování.
plusReklamace

Snadné vyřizování reklamací

plusReklamace slouží k usnadnění práce s reklamacemi. Samotnou reklamaci často doprovází vystavení dalších dokladů pro výměnu zboží, vrácení peněz či odpis daného zboží a všechny tyto operace lze provést najednou pomocí této aplikace.

Co je nového?

plusMobile - changelog



plusRouter - changelog


2.6.3 (1.7.2022)
- úprava - podpora zaokrouhlování na pěticenty (SK)


plusNotify - changelog


2.8.7 (20.7.2022)
- úprava komunikace SMS Daktela


plusLabelUni - changelog


1.6.3 (16.06.2022)
- ukládání rozměrů okna do uživatelského profilu



plusEtiquette - changelog


2.6.4 (8.6.2021)
- oprava - při použití proměnných pro číslování etiket ve funkcích aplikace havarovala


plusABC - changelog


1.5.2 (17.08.2022)
- úprava čístící SQL úlohy - nyní se doplňují do číselných hodnot nuly na vypočítávaných skladech



plusAttach - changelog


1.2.7 (2.9.2022)
- načtení všech souborů ze složky při rozpoznání přes název


plusDisplay - changelog


1.1.0 (18.5.2021)
- změna ovladače pro čtení z databáze, upravena stabilita a vytěžování SQL serveru při četných dotazech


plusImport2Pohoda - changelog


1.7.0 (08.08.2022)
- Nová funkce - Přidána podpora Office 365 emailů
- Úprava - Přeposílání emailů bylo přesunuto ke každému pravidlu. Již není vše společné, ale každé pravidlo a každý sdílený zdroj má vlastní nastavení odesílání emailů.


plusImportUni - changelog


1.7.6 (25.05.2022)
- Nová funkce - Přidána nová sekce "Cenové akce", ve kterých lze zapisovat nové nebo aktualizovat stávající zásoby do cenových akcí. Zobrazují se pouze aktuální cenové akce.


plusOrders - changelog


1.2.8 (12.02.2020)
- Oprava - Opravena chyba zobrazování přijatých objednávek u objednávek s opakujícími se stejnými položkami


plusReport - changelog


1.2.3 (01.10.2020)
- Oprava - Oprava generování akce po odeslání emailů


plusReklamace - changelog


1.2.3 (26.05.2022)
- Nová funkce - !! POZOR !! Kompletně přepracována funkčnost. Nutné opětovné nastavení řad, tiskových sestav a tiskáren.
- Nová funkce - Možnost vydávat jiné zboží místo vráceného. Pokud není skladem, vytváří se přijaté objednávky.
- Nová funkce - Přidána podpora MOSS. Pokud původní doklad je v režimu OSS, opravný daňový doklad, dobropis a přijatá objednávka vznikne v režimu OSS také.
- Nová funkce - Přidána možnost vyplnit středisko a činnost u vznikajících dokladů
- Nová funkce - Při více profilech lze při spuštění zorazit dotaz na výběr aktuálního profilu
- Nová funkce - Přidána "Akce po" - lze spustit dotaz nebo aplikaci po vytvoření jednotlivých dokladů
- Nová funkce - Lze nastavit tisk původního dokladu při vyřizování reklamace
- Rozšíření - Přidáno rozdělení tisku na tuzemské a zahraniční doklady


plusSkladem - changelog


1.3.0 (25.08.2022)
- Rozšíření - Přidána možnost zahrnout nebo vypustit trvalé doklady. Standardně nastaveno na vypustit.


plusServis - changelog


1.5.0 (13.09.2022)
- změna určování stavu servisu jako uzavřený - nově je takto označen při přislušném stavu, nebo při zapnutí "Vyřízeno"
- při vyúčtování nejprve proběhne uzavření servisu a poté se vystaví doklad (aby nedocházelo k blokaci množství)
- odebrání zbytečného dotazovacího dialogu při vyúčtování