Snadná automatizace

plusSystem je komplexní sada aplikací a nástrojů k Pohodě, mající za cíl urychlit, zjednodušit a zpřesnit provádění běžných operací. Těchto nástrojů a aplikací je celá řada, lze je rozdělit do skupin podle toho, s jakým konkrétním problémem Vám mají pomoci.

Servis, půjčovna a majetek
plusServis

Kompletní správa servisních zakázek

Provozujete v rámci svého podnikání servis? Určitě chcete mít o jednotlivých servisních zakázkách přehled. Aplikace plusServis Vám umožní pohodlnou práci se servisními zakázkami od přijetí až po vyúčtování.
novinka
plusServisman

Mobilní aplikace pro techniky

Aplikace plusServisman je určená mobilním servisním technikům. Slouží především pro vkládání položek servisu do agendy Servis v Pohodě. Aplikace je určená pro OS Android a mobilní terminál.
novinka
plusMajetek

Rychlá inventura majetku

Spolehlivé řešení pro inventarizaci majetku v Pohodě. Aplikace je určená pro OS Android a má řadu rozšířených funkcí včetně možnosti pořizovat fotografie stavu inventarizovaných položek. Všechny potřebné údaje o jednotlivých položkách jsou tak dispozici přímo v Pohodě.
plusPůjčovna

Evidence a správa zápůjček

Aplikace plusPůjčovna je kompletním řešením evidence a správy zápůjček nad Pohodou. Umožňuje odbavení zápůjček od rezervace, přes zapůjčení, až po vyúčtování.
plusReklamace

Snadné vyřizování reklamací

plusReklamace slouží k usnadnění práce s reklamacemi. Samotnou reklamaci často doprovází vystavení dalších dokladů pro výměnu zboží, vrácení peněz či odpis daného zboží a všechny tyto operace lze provést najednou pomocí této aplikace.

Co je nového?

plusMobile - changelog

7.1.6 (22.10.2021) - SERVIS 2021 - úprava - AND - možnost zaznamenávání ev. čísel do agendy plusEVC při kontrole přijatých objednávek/příjemek
plusRouter - changelog

2.5.0 (14.10.2021) - oprava - správné vyhodnocení skladovosti objednávek obsahujících pouze služby a textové položky - úprava - možnost definice předkontace a členění DPH u uplatňovaných záloh
plusNotify - changelog

2.8.2 (11.10.2021) - aktualizované knihovny Rebex SMTP
plusLabelUni - changelog

1.5.2 (15.10.2021) - nový typ dokladu: Přijatá nabídka
plusEtiquette - changelog

2.6.4 (8.6.2021) - oprava - při použití proměnných pro číslování etiket ve funkcích aplikace havarovala
plusABC - changelog

1.5.0 (17.08.2021) - přidána možnost automatického vyhledání předchozí účetní jednotky (pokud je pro výpočet potřeba)
plusAttach - changelog

1.2.3 (28.12.2020) - přidána plná podpora Pohody MDB
plusDisplay - changelog

1.1.0 (18.5.2021) - změna ovladače pro čtení z databáze, upravena stabilita a vytěžování SQL serveru při četných dotazech
plusImport2Pohoda - changelog

1.6.3 (19.08.2021) - Rozšíření - Pokud nedojde k importu dokladu při zpracování z emailu, bude dokument, který se nepodařilo naimportovat připojen do odesílaného emailu (pokud je odesílání povoleno) - Oprava - Opraveno odesílání emailů v případě neuskutečněného importu dokladu při zpracování ze zdroje Email
plusImportUni - changelog

1.6.8 (19.10.2021) - Úprava - Úprava generování kódů dataPackItem do XML pro Pohodu
plusOrders - changelog

1.2.8 (12.02.2020) - Oprava - Opravena chyba zobrazování přijatých objednávek u objednávek s opakujícími se stejnými položkami
plusReport - changelog

1.2.3 (01.10.2020) - Oprava - Oprava generování akce po odeslání emailů
plusReklamace - changelog

1.2.1 (23.09.2021) - Nová funkce - Přidána možnost přihlášení uživatele, pokud není uživatel znám - Úprava - Při spouštění aplikace bez parametrů (mimo Pohodu), nedojde k zavření aplikace po vyřízení reklamace. - Úprava - Přidána kontrola na stav zboží i pro rezervované zásoby - Oprava - Opraven zápis jména uživatele do reklamací
plusSkladem - changelog

1.2.2 (21.09.2021) - Oprava - Opraveny popisky v nastavení - Úprava - Přidáno upozornění, že se nepodařilo uložit změny v nastavení - Úprava - Přidáno odstranění štítku pro vyřízené a stornované objednávky, pokud se jim příznak zruší.
plusServis - changelog

1.3.0 (18.07.2021) - přidány Štítky: zobrazení, filtrování a možnost zadání Štítků (jen bez agendy) při vytváření servisu; štítky se propisují na následné doklady