Vše pro sklady a bezpapírovou expedici z Pohody v jednom balíku!
Zvýhodněná sada nástrojů nad Pohodu z rodiny plusSystem, která automatizuje hlavní procesy spojené s vyřizováním zejména e-shopových a velkoobchodních objednávek, a to bez zbytečného tisku. Umí i všechny související procesy pomocí mobilních terminálů – příjem, inventury, převody, …

Odstranění chyb při expedici
Spokojenější zákazníci
Zrychlení práce ve skladu
Úspora lidských zdrojů
Méně rutinní
práce
Více času na rozvoj firmy
Méně potištěných papírů
Jaké procesy sada plusCore automatizuje?
Zde jsou uvedeny ty základní a nejčastější operace, vše probíhá automatizovaně ale přímo v Pohodě.
Tisk štítků zásob - chytře, hromadně, i v terénu
Tiskněte štítky zásob chytře a hromadně např. na základě příjemky či vydané objednávky a třeba jen pro položky, které nejsou štítkem označené od výrobce. To vše z přehledného rozhraní s možností vyhledávání a pokročilého návrháře šablon štítků.
Štítky můžete také tisknout přímo z mobilního terminálu např. při příjmu a to jak na pevnou tiskárnu štítků, tak na bluetooth mobilní tiskárnu a štítky zásob tak tisknout kdykoliv a kdekoliv.
Zálohové faktury a Daňové doklady k úhradám - zcela automaticky, legislativně správně
Pro objednávky s platbou zálohou automaticky vystavíme zálohovou fakturu a zašleme ji zákazníkovi e-mailem v jeho jazyce i s uvedením QR platby či platebního tlačítka pro okamžitou úhradu.
Systém si pohlídá, zda došlo k vystavení konečné faktury v zákonné lhůtě a pokud to bude potřeba, tak automaticky vystaví potřebný Daňový doklad k přijaté úhradě a zašle jej zákazníkovi.
Označování expedovatelných objednávek - vždy aktuální stav objednávek, přehledně
Přehledné zobrazení objednávek k expedici ve skladu na televizi
Konec papírů a zbytečných prodlev před začátkem expedice. Zobrazujte vždy aktuální informace o expedovatelných objednávkách přehledně na TV ve skladu. Objednávky mohou být rozdělené např. dle dopravců, což umožní prioritizaci expedice dle časů nakládek. Nově expedovatelná objednávka se na TV zobrazuje okamžitě, s možností třeba zvukové signalizace. Skladníci také ihned vidí základní informace o objednávce (hmotnost, počet položek, nadrozměrné položky apod.) a výběr objednávky do mobilního terminálu provádí přímo naskenováním QR kódu z obrazovky.
Efektivní expedice pomocí mobilních terminálů - konec záměnám a administrativním chybám ve skladu
Vystavení a tisk faktury či výdejky - automaticky a ve správný okamžik
Na konci úspěšného vychystání objednávky skladníkem automaticky vystavíme správný doklad v Pohodě, který následně můžeme vytisknout (např. dodací list do balíku) i zaslat zákazníkovi e-mailem. Fakturaci můžeme řešit za každou objednávku jednotlivě nebo v případě velkoobchodních objednávek např. i souhrnně třeba jednou za měsíc.
Napojení na řešení pro dopravu - tisk štítků
Na konci vychystávání objednávky automaticky objednáme přepravu a vytiskneme štítek. Skladník se tak stará pouze o to, aby štítek dopravce nalepil na zabalenou objednávku. K napojení na dopravce používáme řešení BHIT Doprava, od naší partnerské firmy BHIT CZ s.r.o. a veškeré informace o dopravě (čísla balíků, stav doručování, kdo převzal, …) jsou vždy dostupné přehledně v Pohodě.
Odeslání dokladů a informací o expedici zásilky e-mailem či SMS
Po expedovaní zásilky zákazníkovi automaticky odchází email či SMS s informací o předání zásilky přepravci a s možností sledování zásilky. Obsahem e-mailu bývá i doklad (faktura, dodací list atp.) a je možné dle konkrétního zboží na objednávce také automaticky zaslat k tomuto zboží potřebné dokumenty jako jsou např. návody k použití.
Hromadná fakturace výdejek - velkoobchod pod kontrolou
V případě velkoobchodu se velmi často řeší průběžné dodávky zboží, které je potřeba fakturovat jednou za periodu. Naše řešení dovede na základě předem definovaných pravidel zcela automaticky vystavovat souhrnnou fakturu na otevřené výdejky a tuto fakturu automaticky odeslat zákazníkovi.
Upomínky faktur po splatnosti
Konec výmluvám a ztraceným fakturám. Upomínky nezaplacených faktur posíláme zcela automaticky a v Pohodě přehledně vidíte, kdy a komu upomínka odešla. Upomínky je možné zasílat i stupňovaně – tedy např. první týden po splatnosti jde přátelské upozornění, dva týdny po splatnosti ostřejší výzva a měsíc po splatnosti odchází předžalobní výzva jak na zákazníka tak v kopii na Vašeho právníka.
Jaká je cena řešení?
Cena není dána počtem či objemem zpracovaných objednávek, ale pouze počtem mobilních terminálů.
Cena řešení
CZK
EUR
Zvolte počet mobilních terminálů C66 nebo C61.
3
1
10
Jednorázový nákup
157 500
Kč
Roční servis
21 600
Kč
Měsíční pronájem
13 600
Kč
Roční servis
0
Kč
Orientační výpočet. V ceně jsou zahrnuty všechny aplikace z balíčku plusCore, práce potřebná pro jejich nasazení a zvolený hardware. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Podrobný ceník plusCore
Nákup řešení
Jednorázově | Roční servis | |
---|---|---|
SW sada plusCore pro Pohoda E1 | 99.000,- Kč | 18.000,- Kč |
za každý mobilní terminál | 19.500,- Kč | 1.200,- Kč |
zápůjčka mobilních terminálů např. na sezónu či inventuru | 1.900,- Kč / měsíc | ![]() |
Příklad výpočtu ceny (bez DPH) pro nákup kompletního řešení do skladu se dvěma terminály:
jednorázové pořízení: 99.000,- + 2 x 19.500,- = 138.000,- Kč

Pronájem řešení
Měsíčně | Roční servis | |
---|---|---|
SW sada plusCore pro Pohoda E1 | 7.900,- Kč | ![]() |
za každý mobilní terminál | 1.900,- Kč | ![]() |
zápůjčka mobilních terminálů např. na sezónu či inventuru | 1.900,- Kč / měsíc | ![]() |
Příklad výpočtu ceny (bez DPH) pro pronájem kompletního řešení do skladu se třemi terminály:

Co plusCore obsahuje?
aplikace a jejich nasazení:
plusMobile
plusDisplay
plusRouter
plusNotify
plusSkladem
plusLabelUni
aplikace lze využít v celém rozsahu jejich funkčnosti
hardware:
mobilní terminály Chainway C66 nebo C61 se stojánkem, sklíčkem a gumovým krytem.
Android HDMI stick pro připojení k libovolné televizi či monitoru.
sada nezahrnuje:
televizi či jiné zobrazovací zařízení
tiskárnu štítků
Jak probíhá samotná expedice pomocí mobilního terminálu?
Jedná se o modelový ale jednoduchý postup expedice objednávky.
1.
skladník načítá terminálem objednávku z televize

2.

3.
jednotlivé zásoby načte pomocí čárových kódů

4.
po dokončení všech položek zadá počet balíků

5.
z tiskáren na balícím pracovišti vyjíždí štítky dopravce a případně doklad

A co pokročilejší expedice?
Sada plusCore umožňuje celou řadu dalších optimalizací expedice, nejčastější jsou zde:
Připraveni na růst?
Zanechte nám kontakt. Ozvu se a ukážu vám, proč je plusCore to pravé řešení.