Vše pro sklady a bezpapírovou expedici z Pohody v jednom balíku!

Zvýhodněná sada nástrojů nad Pohodu z rodiny plusSystem, která automatizuje hlavní procesy spojené s vyřizováním zejména e-shopových a velkoobchodních objednávek, a to bez zbytečného tisku. Umí i všechny související procesy pomocí mobilních terminálů – příjem, inventury, převody, …

Odstranění chyb při expedici

Spokojenější zákazníci

Zrychlení práce ve skladu

Úspora lidských zdrojů

Méně rutinní
práce

Více času na rozvoj firmy

Méně potištěných papírů

Šetření peněz i přírody

Jaké procesy sada plusCore automatizuje?

Zde jsou uvedeny ty základní a nejčastější operace, vše probíhá automatizovaně ale přímo v Pohodě.

Tisk štítků zásob - chytře, hromadně, i v terénu

Tiskněte štítky zásob chytře a hromadně např. na základě příjemky či vydané objednávky a třeba jen pro položky, které nejsou štítkem označené od výrobce. To vše z přehledného rozhraní s možností vyhledávání a pokročilého návrháře šablon štítků.

Štítky můžete také tisknout přímo z mobilního terminálu např. při příjmu a to jak na pevnou tiskárnu štítků, tak na bluetooth mobilní tiskárnu a štítky zásob tak tisknout kdykoliv a kdekoliv. 

Zálohové faktury a Daňové doklady k úhradám - zcela automaticky, legislativně správně

Pro objednávky s platbou zálohou automaticky vystavíme zálohovou fakturu a zašleme ji zákazníkovi e-mailem v jeho jazyce i s uvedením QR platby či platebního tlačítka pro okamžitou úhradu.

Systém si pohlídá, zda došlo k vystavení konečné faktury v zákonné lhůtě a pokud to bude potřeba, tak automaticky vystaví potřebný Daňový doklad k přijaté úhradě a zašle jej zákazníkovi.

Označování expedovatelných objednávek - vždy aktuální stav objednávek, přehledně

Průběžně a zcela automaticky vyhodnocujeme stavy všech aktuálních objednávek a označujeme je přehlednými štítky. Objednávky si tak můžete sami v Pohodě snadno filtrovat pro osobní přehled ale i pro další automatizaci procesů. Nikdo už nemusí hlídat, zda zboží, které právě dorazilo od dodavatele, nepatří náhodou na nějakou čekající objednávku. Jednoduše si zobrazíte expedovatelné objednávky a o více se nemusíte starat.

Přehledné zobrazení objednávek k expedici ve skladu na televizi

Konec papírů a zbytečných prodlev před začátkem expedice. Zobrazujte vždy aktuální informace o expedovatelných objednávkách přehledně na TV ve skladu. Objednávky mohou být rozdělené např. dle dopravců, což umožní prioritizaci expedice dle časů nakládek. Nově expedovatelná objednávka se na TV zobrazuje okamžitě, s možností třeba zvukové signalizace. Skladníci také ihned vidí základní informace o objednávce (hmotnost, počet položek, nadrozměrné položky apod.) a výběr objednávky do mobilního terminálu provádí přímo naskenováním QR kódu z obrazovky.

Efektivní expedice pomocí mobilních terminálů - konec záměnám a administrativním chybám ve skladu

Přeneste administrativní skladové operace z Pohody přímo do ruky skladníkům pomocí mobilních terminálů. Už žádné neodborné zásahy skladníků v Pohodě či neustále běhání do kanceláře k PC ale jen bezpečná a pohodlná práce s mobilním terminál v intuitivním rozhraní. Od příjmu zboží, přes evidenci skladových pozic po pickování a expedici. Samozřejmostí jsou i inventury, převody a další užitečné funkce. Systém skladníkům usnadňuje práci a zároveň je hlídá proti nechtěným záměnám při expedici.

Vystavení a tisk faktury či výdejky - automaticky a ve správný okamžik

Na konci úspěšného vychystání objednávky skladníkem automaticky vystavíme správný doklad v Pohodě, který následně můžeme vytisknout (např. dodací list do balíku) i zaslat zákazníkovi e-mailem. Fakturaci můžeme řešit za každou objednávku jednotlivě nebo v případě velkoobchodních objednávek např. i souhrnně třeba jednou za měsíc.

Napojení na řešení pro dopravu - tisk štítků

Na konci vychystávání objednávky automaticky objednáme přepravu a vytiskneme štítek. Skladník se tak stará pouze o to, aby štítek dopravce nalepil na zabalenou objednávku. K napojení na dopravce používáme řešení BHIT Doprava, od naší partnerské firmy BHIT CZ s.r.o. a veškeré informace o dopravě (čísla balíků, stav doručování, kdo převzal, …) jsou vždy dostupné přehledně v Pohodě.

Odeslání dokladů a informací o expedici zásilky e-mailem či SMS

Po expedovaní zásilky zákazníkovi automaticky odchází email či SMS s informací o předání zásilky přepravci a s možností sledování zásilky. Obsahem e-mailu bývá i doklad (faktura, dodací list atp.) a je možné dle konkrétního zboží na objednávce také automaticky zaslat k tomuto zboží potřebné dokumenty jako jsou např. návody k použití.

Hromadná fakturace výdejek - velkoobchod pod kontrolou

V případě velkoobchodu se velmi často řeší průběžné dodávky zboží, které je potřeba fakturovat jednou za periodu. Naše řešení dovede na základě předem definovaných pravidel zcela automaticky vystavovat souhrnnou fakturu na otevřené výdejky a tuto fakturu automaticky odeslat zákazníkovi.

Upomínky faktur po splatnosti

Konec výmluvám a ztraceným fakturám. Upomínky nezaplacených faktur posíláme zcela automaticky a v Pohodě přehledně vidíte, kdy a komu upomínka odešla. Upomínky je možné zasílat i stupňovaně – tedy např. první týden po splatnosti jde přátelské upozornění, dva týdny po splatnosti ostřejší výzva a měsíc po splatnosti odchází předžalobní výzva jak na zákazníka tak v kopii na Vašeho právníka.

Jaká je cena řešení?

Cena není dána počtem či objemem zpracovaných objednávek, ale pouze počtem mobilních terminálů.

Cena řešení

CZK

EUR

Zvolte počet mobilních terminálů C66 nebo C61.

3

1

10

Jednorázový nákup

157 500

Roční servis

21 600

Měsíční pronájem

13 600

Roční servis

0

Orientační výpočet. V ceně jsou zahrnuty všechny aplikace z balíčku plusCore, práce potřebná pro jejich nasazení a zvolený hardware. Ceny jsou uvedeny bez DPH.

Nákup řešení

JednorázověRoční servis
SW sada plusCore pro Pohoda E199.000,- Kč18.000,- Kč
za každý mobilní terminál19.500,- Kč1.200,- Kč
zápůjčka mobilních terminálů
např. na sezónu či inventuru
1.900,- Kč / měsíc

Příklad výpočtu ceny (bez DPH) pro nákup kompletního řešení do skladu se dvěma terminály:

jednorázové pořízení: 99.000,- + 2 x 19.500,- = 138.000,- Kč

roční servis: 18.000,- + 2 x 1.200,- = 20.400,- Kč

Pronájem řešení

MěsíčněRoční servis
SW sada plusCore pro Pohoda E17.900,- Kč
za každý mobilní terminál1.900,- Kč
zápůjčka mobilních terminálů
např. na sezónu či inventuru
1.900,- Kč / měsíc

Příklad výpočtu ceny (bez DPH) pro pronájem kompletního řešení do skladu se třemi terminály:

měsíční pronájem: 7.900,- + 3 x 1.900,- = 13.600,- Kč

aplikace a jejich nasazení:

plusMobile

plusDisplay

plusRouter

plusNotify

plusSkladem

plusLabelUni

aplikace lze využít v celém rozsahu jejich funkčnosti

hardware:

mobilní terminály Chainway C66 nebo C61 se stojánkem, sklíčkem a gumovým krytem.

Android HDMI stick pro připojení k libovolné televizi či monitoru.

sada nezahrnuje:

televizi či jiné zobrazovací zařízení

tiskárnu štítků

Jak probíhá samotná expedice pomocí mobilního terminálu?

Jedná se o modelový ale jednoduchý postup expedice objednávky.

1.

skladník načítá terminálem objednávku z televize

2.

na terminálu skladník vidí seznam položek, seřazených dle umístění

3.

jednotlivé zásoby načte pomocí čárových kódů

4.

po dokončení všech položek zadá počet balíků

5.

z tiskáren na balícím pracovišti vyjíždí štítky dopravce a případně doklad

A co pokročilejší expedice?

Sada plusCore umožňuje celou řadu dalších optimalizací expedice, nejčastější jsou zde:

Pořizování fotografií – řešení sporů
Evidence umístění – optimalizace expedice
Expedice více objednávek současně
Kontrolní vážení

Připraveni na růst?

Zanechte nám kontakt. Ozvu se a ukážu vám, proč je plusCore to pravé řešení.


Mgr. Ondřej Vitvar
Projektový manažer plusSystem, Mobilní terminály CHAINWAY

    Máte dotaz?