plusSystem - oblasti použití

plusSystem je ucelený systém pokrývající celé spektrum potřeb. Od prostého používání skladových terminálů se čtečkou čárových kódů, po pokročilé automatizace a notifikace. Všechny aplikace jsou mezi sebou vzájemně propojitelné a umožňují automatizovat většinu procesů.

Provozovatel e-shopu

Hlavním zájmem každého e-shopu je doručení správného zboží zákazníkovi v nejkratším možném termínu.

Umíme automatizovat objednávky od přijetí do Pohody, přes její vyhodnocení a expedici pomocí čárových kódů po informování zákazníka o odeslání zásilky.

  • přijatá objednávka a její náležitosti
  • automatizace zálohových plateb
  • vyhodnocování objednávek
  • přesná a rychlá expedice
  • napojení na dopravce
  • komunikace se zákazníky

Velkoobchod a distribuce

Velkoobchody musí být spolehlivé, musí se přizpůsobovat požadavkům odběratelů a zároveň nadstandardními službami získávají konkurenční výhodu nad těmi “tradičními”.

Jsou typickými uživateli našich řešení, která dokáží ulehčit většinu činností a uvolnit tak prostor pro osobní jednání s odběrateli, dodavateli i rozvoj společnosti.

  • příjem objednávek z různých zdrojů
  • automatické objednávání u dodavatelů
  • souhrnná fakturace dodaného zboží
  • evidence potvrzených dodacích listů
  • spolehlivá expedice
  • statistiky zboží a odběratelů
  • komunikace s odběrateli
  • manažerské a provozní reporty

Účetní firma

Protože Pohoda vznikla původně jako účetní software, je díky své propracovanosti a spolehlivosti mezi účetními velmi oblíbená a rozšířená.

Pokud Pohodu jako účetní používáte, přinášíme vám řadu vylepšení, které vám mnoho operací usnadní či alespoň zpříjemní.

  • digitalizace pořizovaných dokladů
  • náhled na přiložené dokumenty
  • importy dokladů od klientů
  • vyhodnocování služeb
  • pravidelná fakturace
  • automatické výkazy

Pravidelné zásobování

Zde se zaměříme na firmy, které se specializují na pravidelné závozy například zeleniny, pekařských výrobků či masa.

Ačkoliv celá řada činností je podobná se standardními velkoobchody, existují zde i mnohá specifika, kterými umíme rozvozovým firmám usnadnit život.

  • průběžný příjem objednávek z různých zdrojů
  • spolehlivá a přesná expedice
  • evidence obalů, nakládek a rozvozů
  • příjem úhrad v terénu
  • pravidelná souhrnná fakturace
  • bodové hodnocení pracovníků

Maloobchod

Maloobchodní prodejny patří mezi časté zákazníky, a to i přesto, že obvykle využívají jen malou část našich řešení.

Usnadníme však řadu činností jak jednotlivým prodejnám tak řetězcům a pomůžeme tak k optimalizaci nákladů i růstu prodejů.

  • příjem a označování zboží
  • inventura prodejny a skladu
  • objednávání a doplňování zboží
  • distribuce mezi prodejnami
  • analýza zásob
  • akční nabídky
  • informační kiosek, interaktivní katalog

Servis a dílna

Provozujete servis např. zahradní techniky a potřebujete zefektivnit jeho vedení? Naše řešení vám usnadní celý proces servisu od snadného přijetí včetně ověření záruky přes vytvoření nabídky na opravu, její schválení/zamítnutí zákazníkem, spolehlivé vykázání práce a dílů po předání a vyúčtování servisu zákazníkovi.

  • příjem servisní zakázky
  • prohlídka a vytvoření nabídky na opravu
  • objednání dílů ze skladu, oddělení skladu servisu
  • výdej práce a materiálu k zakázce
  • komunikace se zákazníkem
  • předání a vyúčtování zakázky

Značení a logistika

Umíme řešit značení vašich výrobků či zboží při výrobě či příjmu od dodavatelů. Výrobci i dovozci zboží mají povinnost zboží označovat českými názvy a může být i řada dalších zákonných oborových náležitostí, které musí být na zboží uvedeny. V dalších případech může být potřeba přikládat ke zboží návody či další dokumenty.

  • kusové, kartonové i paletové etikety
  • generování výrobních čísel, šarží a expirací
  • GS1-128 a SSCC kódy
  • tisk souvisejících dokumentů