Provozujete v rámci svého podnikání servis? Určitě chcete mít o jednotlivých servisních zakázkách přehled. Aplikace plusServis Vám umožní pohodlnou práci se servisními zakázkami od přijetí až po vyúčtování.
Pohoda sice evidenci servisních zakázek umožňuje, ale práce s ní je bez nadsázky utrpení. Proto vznikla aplikace plusServis, která umožňuje přehlednou a intuitivní správu servisních zakázek od přijetí do servisu přes nabídky na vícepráce, až po vystavení finálního dokladu zákazníkovi.
Hlavní vlastnosti
- Jednoduché vyhledání předmětu servisu dle zákazníka, čísla faktury, popisu předmětu, či výrobního čísla nebo rychlé zadání nového bez jakékoliv další vazby.
- Při výběru předmětu z databáze se automaticky ověřuje platnost záruky a zohledňuje dobu záruky i podle starších záručních servisů na vybraný předmět servisu.
- Možnost pořizování a automatické přikládání fotodokumentace; s pomocí speciálního HW není dokonce ani potřeba fotografie stahovat do počítače, jsou dostupné bezdrátově.
- Tisk přijímacího protokolu a případně i štítků pro označení jednotlivých částí usnadňuje průvodce tiskem, který se spouští po zadání servisu.
- Možnost sestavování a schvalování nabídek k servisu na dodatečné činnosti a díly, které se vyskytnou v průběhu opravy; nabídky mohu být následně automatizovaně odesílány prostřednictvím plusNotify zákazníkovi ke schválení.
- Možnost provést výdej materiálu do spotřeby; nabízejí se nejprve položky schválených nabídek, lze ale vydat i zásoby přímo ze skladu.
- Možnost oddělit výběr zásob pro nabídky a výdej do spotřeby např. na samostatné sklady.
- Vyúčtování servisu je možné provést fakturou, nebo výdejkou (např. pro potřeby hromadné měsíční fakturace)
- Veškeré vystavené doklady k servisu jsou v Pohodě k dispozici pod jednou zakázkou.
Princip fungování aplikace plusServis
Nová servisní zakázka
Předmět servisu lze jednoduše vyhledat pomocí čísla dokladu, jména zákazníka, popisu či výrobního čísla. Aplikace umí pracovat s adresářem v Pohodě. Zákazníka lze vybrat přímo z adresáře Pohody, případně lze založit nového zákazníka přímo z aplikace.
Ke každé zakázce lze vytvořit libovolný počet nabídek pro zákazníka. Položky nabídek lze přidávat výběrem ze skladu.
Při přijetí do servisu i během jeho realizace lze k servisní zakázce pořizovat fotografie, dopisovat poznámky a vystavovat další nabídky na případné vícepráce zjištěné v průběhu servisu. Nabídky na vícepráce následně čekají na odsouhlasení zákazníkem.
Průběh servisu
Servisní technik může průběžně k zakázce přidávat použitý materiál a práci. Pokud je nutné použít materiál nebo práci nad rámec odsouhlasené nabídky, může vystavit nabídku další a tu si nechat znovu odsouhlasit. Po dokončení prací může servisní zakázku jednoduše ukončit.
Vyúčtování servisu
Přímo z aplikace lze vytvořit prodejní doklad (Fakturu) nebo výdejku. Typ dokladu lze jednoduše vybrat. Aplikace vytvoří zvolený doklad v Pohodě včetně všech vazeb.
Tisk
Veškeré potřebné dokumenty servisu (přijímací protokol, servisní protokol atd.) a štítky, lze tisknout přímo z aplikace. Vzhled tiskových sestav je plně přizpůsobitelný. Veškeré nastavení tisku a tiskáren je uloženo lokálně, tzn. že každý uživatel může mít individuální nastavení.
Zaujala Vás tato aplikace? Vyzkoušejte nezávazně a zdarma jak funguje.
Kontaktujte Hanku a domluvte se na otestování:
Bc. Hana Kočí
+420 603 581 460
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Náhledy:
-
-
Rozhraní aplikace Rozhraní aplikace
-
Rozhraní aplikace Rozhraní aplikace
-
Rozhraní aplikace Rozhraní aplikace
-
Rozhraní aplikace Rozhraní aplikace
-
Rozhraní aplikace Rozhraní aplikace
-
Rozhraní aplikace Rozhraní aplikace
-
Rozhraní aplikace Rozhraní aplikace
-
Tisková sestava Tisková sestava
https://www.plussystem.cz/aplikace/plusservis#sigProId11a317e5a8