ITFutuRe s.r.o., Pardubická 851/7, Hradec Králové, Česká republika +420 604 434 934 info@itfuture.cz ...komplexní řešení pro Pohodu


plusServis - kompletní správa servisních zakázek

Provozujete v rámci svého podnikání servis? Určitě chcete mít o jednotlivých servisních zakázkách přehled. Aplikace plusServis Vám umožní pohodlnou práci se servisními zakázkami od přijetí až po vyúčtování.

Řešení spolupracující se systémem POHODA
www.pohoda.cz www.pohodaplus.cz

 

Pohoda sice evidenci servisních zakázek umožňuje, ale práce s ní je bez nadsázky utrpení. Proto vznikla aplikace plusServis, která umožňuje přehlednou a intuitivní správu servisních zakázek od přijetí do servisu přes nabídky na vícepráce, až po vystavení finálního dokladu zákazníkovi.


plusServis dotyk

Hlavní vlastnosti

  • Jednoduché vyhledání předmětu servisu dle zákazníka, čísla faktury, popisu předmětu, či výrobního čísla nebo rychlé zadání nového bez jakékoliv další vazby.
  • Při výběru předmětu z databáze se automaticky ověřuje platnost záruky a zohledňuje dobu záruky i podle starších záručních servisů na vybraný předmět servisu.
  • Možnost pořizování a automatické přikládání fotodokumentace; s pomocí speciálního HW není dokonce ani potřeba fotografie stahovat do počítače, jsou dostupné bezdrátově.
  • Tisk přijímacího protokolu a případně i štítků pro označení jednotlivých částí usnadňuje průvodce tiskem, který se spouští po zadání servisu.
  • Možnost sestavování a schvalování nabídek k servisu na dodatečné činnosti a díly, které se vyskytnou v průběhu opravy; nabídky mohu být následně automatizovaně odesílány prostřednictvím plusNotify zákazníkovi ke schválení.
  • Možnost provést výdej materiálu do spotřeby; nabízejí se nejprve položky schválených nabídek, lze ale vydat i zásoby přímo ze skladu.
  • Možnost oddělit výběr zásob pro nabídky a výdej do spotřeby např. na samostatné sklady.
  • Vyúčtování servisu je možné provést fakturou, nebo výdejkou (např. pro potřeby hromadné měsíční fakturace)
  • Veškeré vystavené doklady k servisu jsou v Pohodě k dispozici pod jednou zakázkou.

Princip fungování aplikace plusServis

Nová servisní zakázka

Předmět servisu lze jednoduše vyhledat pomocí čísla dokladu, jména zákazníka, popisu či výrobního čísla. Aplikace umí pracovat s adresářem v Pohodě. Zákazníka lze vybrat přímo z adresáře Pohody, případně lze založit nového zákazníka přímo z aplikace.

Ke každé zakázce lze vytvořit libovolný počet nabídek pro zákazníka. Položky nabídek lze přidávat výběrem ze skladu.

Při přijetí do servisu i během jeho realizace lze k servisní zakázce pořizovat fotografie, dopisovat poznámky a vystavovat další nabídky na případné vícepráce zjištěné v průběhu servisu. Nabídky na vícepráce následně čekají na odsouhlasení zákazníkem.

Průběh servisu

Servisní technik může průběžně k zakázce přidávat použitý materiál a práci. Pokud je nutné použít materiál nebo práci nad rámec odsouhlasené nabídky, může vystavit nabídku další a tu si nechat znovu odsouhlasit. Po dokončení prací může servisní zakázku jednoduše ukončit.

Vyúčtování servisu

Přímo z aplikace lze vytvořit prodejní doklad (Fakturu) nebo výdejku. Typ dokladu lze jednoduše vybrat. Aplikace vytvoří zvolený doklad v Pohodě včetně všech vazeb.

Tisk

Veškeré potřebné dokumenty servisu (přijímací protokol, servisní protokol atd.) a štítky, lze tisknout přímo z aplikace. Vzhled tiskových sestav je plně přizpůsobitelný. Veškeré nastavení tisku a tiskáren je uloženo lokálně, tzn. že každý uživatel může mít individuální nastavení.


Zaujala Vás tato aplikace? Vyzkoušejte nezávazně a zdarma jak funguje.

Kontaktujte Hanku a domluvte se na otestování:

Bc. Hana Kočí
+420 603 581 460
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.


Náhledy: