5 důvodů proč automatizovat
Už jste se setkali ve svém pracovním životě s automatizací? Minimálně jste určitě o nějaké automatizaci slyšeli. Informace zajímavé, ale jaké mají automatizace přínos konkrétně pro Vás? Věnujte pár minut a přečtěte si náš článek, do kterého jsme sepsali 5 nejzásadnějších důvodů proč automatizovat.

O automatizaci slýcháme a čteme každý den. Tento trend je nezastavitelný a v lecčem určitě přínosný. Jaké jsou ale hlavní benefity automatizací v každodenním životě i v dlouhodobém pohledu při práci s Pohodou? Díky automatizačním nástrojům z rodiny plusSystem jsou jasně dané.

Přečtěte si 5 nejzásadnějších argumentů proč automatizovat a jak automatizace ulehčí práci právě Vám. Vsadíme se, že minimálně jeden z našich důvodů je pro Vás určitě aktuální.

   důvod 1. – čas

Úspora času je určitě jeden ze zásadních argumentů pro automatizaci. Nikoho nemůže bavit pořád dokola opakovat stejnou práci. Nejen že to člověka unudí k smrti, ale časem klesá i jeho soustředěnost a otvírá se tak prostor pro chyby. Nebylo by lepší mít čas na užitečnější věci?

   důvod 2. – peníze

Uspořený čas díky automatizaci Vám umožní zaměřit své snažení na užitečnější věci, než jsou stále se opakující úkony. Jakmile budete mít víc času, začnete být kreativnější a Vaše práce bude efektivnější. Díky automatizaci budete mít více času vyhodnocovat a analyzovat a díky tomu budete moci finanční prostředky investovat mnohem účelněji. Ušetřené peníze potom můžete beze strachu investovat do dalšího rozvoje firmy.

  důvod 3. – lidské zdroje

“Ten dělá to a ten zas tohle” písnička kterou asi všichni dobře známe. Reálný život ale není pohádka a je dobré se občas podívat, zda by nešla i nějaká lidská práce jednoduše zautomatizovat. Rozhodně nechceme někoho nabádat, aby se svých zaměstnanců zbavoval, to v žádném případě, ale zamyslete se nad tím, zda jim nejde díky automatizacím práci zjednodušit a jejich volný čas využít na něco smysluplnějšího.

  důvod 4. – méně chyb

Další pádný důvod pro automatizaci je odstranění chybovosti. Nebudeme si nic nalhávat, lidská práce je oproti té automatizované hotovu přehlídkou chybovosti. Automatizační aplikace se jednou nastaví, nastavení se odladí a potom plní co jí bylo zadáno, bez zaváhání, bez přestávky a naprosto přesně. Aplikaci nikdy není špatně, nebolí jí hlava, neztrácí koncentraci, neodsouvá práci na jindy…to asi nikdo z nás o sobě tvrdit nemůže. Jestli bojujete s chybovostí je pro Vás automatizace správnou cestou.

  důvod 5. – mít přehled

Poslední položka naší pětice je zásadní, pokud chcete mít nad děním ve firmě kontrolu. Díky automatizaci můžete snadno analyzovat a vyhodnocovat. Snadno získáte přehled nad konkrétními věcmi ve fungování Vaší firmy, které Vás zajímají. Můžete svým obchodním zástupcům nechat zasílat přehledné statistiky nákupních tendencí jejich zákazníků, můžete si nechat zasílat prodejní statistiky, můžete si nad každou zásobou nechat sestavovat analýzu obratu a zisku a spoustu dalších užitečných věcí.

Strategické plánování Vám díky celkovému přehledu nad aktuální situací půjde mnohem snáz a nestane se, že by Vás něco zaskočilo. 

Zbavte se díky automatizacím nutnosti ručně vystavovat doklady a odesílat je emailem zákazníkům, vytváření nových karet na zboží, aktualizace stávajících, vystavování vydaných objednávek na doplňování skladu a spousty dalších otravných prací, které Vám každý den berou spousty času.

Vyzkoušejte automatizační aplikace z rodiny plusSystem pro Pohodu nezávazně a zdarma po dobu 14ti dnů a uvidíte na vlastní kůži, jak rychle si na výhody automatizace zvyknete.

Obsah

O systému

plusSystem je komplexní sada aplikací a nástrojů k Pohodě, mající za cíl urychlit, zjednodušit a zpřesnit provádění běžných operací. Těchto nástrojů a aplikací je celá řada, lze je přibližně rozdělit do čtyř skupin podle zaměření, kam jsou určeny.

První skupinou jsou Obecné nástroje, které využije prakticky každý, kdo v Pohodě alespoň fakturuje – rozesílání informací pomocí SMS a emailů – upomínky faktur po splatnosti, informace o stavu zpracování objednávky, automatický export , druhá skupina je určena do skladu, to znamená na veškeré operace spojené s příjmem a výdejem zboží a vyřizováním objednávek. Třetí skupinou jsou výrobní procesy, od plánování výroby po značení výrobků a poslední skupinou jsou aplikace usnadňující práci účetním firmám a její vykazování.

Hlavní součástí druhé skupiny pro Sklad a objednávky je aplikace pro práci s čárovými kódy – mobilní terminály do skladu, pevné expediční terminály, tisk štítků na přijímané zboží i označování zboží při expedici podle požadavků zákazníků. Také sem patří řešení pro hromadnou fakturaci objednávek skladem, konsolidaci objednávek a různé automatizační nástroje.

Ti, pro které je důležitá Výroba a potřebují využít Pohodu k evidenci surovin, polotovarů i finálních výrobků poté využijí nástroje pro generování šarží při příjmu surovin (sledovatelnost), plánování výroby z hlediska nákladovosti, rozpad výroby na jednotlivá pracoviště a značení hotových výrobků včetně generování ev. čísel (výrobních čísel / šarží) a automatického tisku protokolu i dokumentace k výrobku.

Poslední skupinou našich produktů jsou Účetní firmy, které používají Pohodu a potřebují zjednodušit příjem dat ze software, který používají jejich klienti a také potřebují svým klientům vykazovat poskytnuté služby v přehledné formě tak, aby na jejich základě bylo možné provést fakturaci či alespoň stanovit výši paušálu odpovídající skutečnému rozsahu.