ITFutuRe s.r.o., Pardubická 851/7, Hradec Králové, Česká republika +420 604 434 934 info@itfuture.cz ...komplexní řešení pro Pohodu


plusServisman - mobilní aplikace pro techniky

Aplikace plusServisman je určená mobilním servisním technikům. Slouží především pro vkládání položek do agendy servis v Pohodě. Aplikace je určená pro OS Android a mobilní terminál. 

Řešení spolupracující se systémem POHODA
www.pohoda.cz www.pohodaplus.cz
Mobilní servisní technici nemají v terénu běžně moc možností, jak využívat výhod systému Pohoda při přidávání položek ke konkrétní servisní zakázce. Z tohoto důvodu vznikla aplikace plusServisman, která je určená pro mobilní terminály s OS Android. Aplikace pracuje v online režimu, veškerá data a informace o servisních zakázkách jsou tak v zařízení vždy aktuální a k dispozici servisnímu technikovi.  
 
 


Hlavní vlastnosti aplikace plusServisman:

  • aplikace na mobilní zařízení pro techniky, určená primárně pro vkládání zásob do servisu
  • umí pracovat i v režimu "příjmu zakázky", kdy lze do zakázky z výchozího seznamu vložit požadované úkony k provedení
  • pracuje výhradně s již zadaným servisem v Pohodě a pouze v online režimu
  • může zobrazovat koncové ceny pro zákazníka jak jednotlivých zásob, tak i celého servisu
  • výdej zásob umí pracovat s čárovým kódem, nebo lze zásoby vyhledávat; lze vybírat sklad
  • k servisu lze pořizovat fotodokumentaci
  • technici se do aplikace musí přihlásit PINem, nehrozí tak zneužití

Režim příjem

Režim určený pro prvotní příjem servisní zakázky. Přijímací technik na místě zjistí, jaké úkony bude potřeba vykonat a může zadat i předběžný odhad dílů a práce, které servisní zásah bude vyžadovat. Pokud se jedná o standartní úkony (jako jsou pravidelné servisy, repase atd.) může využít šablon zakázek, které je možné předem definovat přímo v Pohodě a které je možné v mobilním terminálu následně vybrat. Aplikace umí zobrazí přehledně souhrn zakázky včetně odhadované ceny.

Režim Oprava

 Režim určený pro samotné provedení servisního zásahu. Technik si konkrétní zakázku jednoduše vyhledá. Má k dispozici stručný náhled na zakázku (jméno zákazníka, název servisované položky, stručný popis závady tak jak byl zadán přijímacím technikem). Dále pak vidí počet zbývajících úkonů k provedení, u kterých si může zobrazit detailní popis jednotlivých úkonů. Postupným plněním jednotlivých kroků se počítadlo zbývajících úkonů vynuluje. Servisní zakázka je v tu chvíli dokončena.

 


Aplikace je primárně určená pro OS Android a mobilní datový terminál Chainway C6000 a C61 s HW klávesnicí, lze ji ale používat i na dotykových modelech C70, C71C72, a C66 s modulem pro čtení 2D a čárových kódů. 


Náhledy obrazovky: