plusReklamace slouží k usnadnění práce při přijímání reklamací. Práce v agendě Reklamace v Pohodě je zdlouhavá a nepřehledná. Aplikace plusReklamace tento problém řeší.
Z vlastní zkušenosti víme, že přijímání a zadávání reklamací v Pohodě není úplně uživatelsky příjemné. Není nic horšího než zdržovat zákazníka, který přinesl k reklamaci vadné zboží. Z tohoto důvodu vznikla aplikace plusReklamace jejímž hlavním účelem je, celý proces příjmu reklamace zjednodušit a zrychlit.
Princip fungování aplikace plusReklamace
Aplikace se spouští jako externí nástroj přímo v Pohodě. Prvním krokem je dohledání dokladu, který se vztahuje na reklamované/vrácené zboží. Následně pomocí externích nástrojů spustíte aplikaci plusReklamace. Pro zjednodušení lze nastavit externí nástroj jako tlačítko na lištu v Pohodě. Po spuštění externím nástrojem se zobrazí okno aplikace plusReklamace, kde jsou vidět veškeré náležitosti načteného dokladu (hlavička, seznam položek atd.). V okně je k dispozici možnost editace množství (tj. zakoupeno 5 ks, vrací 3 ks atp.).
Nad každým jednotlivým kusem vraceného zboží je možné zvolit jednu z následujících operací:
reklamace výměnou - aplikace vystavuje výdejku na nový kus a příjemku na kus starý, následně se vystaví samostatná výdejka na starý kus
vrácení bez poškození - aplikace vystavuje opravný daňový doklad nebo storno původního dokladu
vrácení poškozené - aplikace vystavuje opravný daňový doklad nebo storno původního dokladu a vytváří výdejku na rozbitý kus
příjem do reklamace - aplikace zakládá reklamaci do agendy Reklamace se všemi nezbytnými informacemi
Historie |
Další důležitou a užitečnou funkcí je sledování historie reklamací. Díky tomu máte možnost zobrazení historie reklamací k danému dokladu X let dozadu. Aplikace dokáže sledovat historii napříč jednotkami, dokáže tedy pracovat i s daty z uzavřených účetních jednotek. (řešení historie za více úč. jednotek a více skladů). | |
Více provozoven a uživatelů |
V aplikace plusReklamace je myšleno i na správu uživatelů a možnost rozdělení na více provozoven. Pro každého uživatele máte možnost definovat konkrétní nastavení. | |
Tisk |
Z rozhraní aplikace lze dále přímo tisknout potřebné protokoly a je dokonce možné vybírat jaké tiskové sestavy. Není tak potřeba vyvolávat tisk dodatečně z Pohody, ale vše lze pohodlně tisknout přímo z aplikace. | |
Události |
U každého dokladu se každá operace zapisuje do záložky Události. Do budoucna lze tak zpětně jednoduše dohledat, zda se jedná o opakovanou reklamaci či nikoliv. |
Hlavní vlastnosti
- Vyřizování reklamací vrácení do 14 dní, výměnou, vytvořením reklamace
- Jednoduché ovládání
- Práce s více účetními jednotkami (několik let zpět)
- Spouštění přímo z Pohody nebo zadání dokladu až po spuštění programu
- Seznam již provedených reklamací
- Rychlé nebo podrobné zadání reklamace
- Možnost definovat aktuální pobočku (sklad) pro příjem zboží mimo centrálu
- Označení reklamovaného zboží pomocí štítků
Náhledy:
-
-
Historie reklamací Historie reklamací
-
Doklady Doklady
-
Reklamace Reklamace
-
Položky dokladu Položky dokladu
https://www.plussystem.cz/aplikace/plusreklamace#sigProIde7adc3ef12